Question of the day

20121218-172519.jpg

Frågar du din mamma/ pappa innan du köper smink och så? Nej, dom vet att jag köper smink och dom bryr sig inte vad jag köper. Ja, jag får köpa smink!

Har du tävlat med Hilmer? Nej, han är väldigt busig xD

hur många djur har ni i familjen ? 5 st, 2 kaniner och 3 hamstrar

Varför vill aldrig Ida visa sig ? Hon vill inte visa sig för 15 000+

Bryr du dig om ditt utseende? Man vill ju inte direkt gå till skolan som ett troll, nej men.. ni fattar

hur klarar du av att det är så många som skriver så taskiga kommentarer? Jag bryr mig inte! Jag var varit med om elaka kommentarer i ett år nu o jag fattar att dom inte gillar att jag är känd men detta är mitt liv och dom ska inte så styra över det

Har du katt? nepp

Hur gammal var du när du började blogga? 10 år var jag

Vad vill du bli när du blir stor? makeup artist

Hur reagerar din familj på att du är känd? Dom har ju varit med mig under hela processen så dom tänker inte direkt på det men dom är väldigt glada över mig!

Kommentera en fråga i kommentarsfältet så kanske just den kommer med i nästa Question of the day.

3 Comments

  1. Älskar dig men vad är din kik

  2. Vad heter dupå kik

  3. Kan du svara mig på kik heter layise ni andra skriv till mig

Leave a Reply

