Question of the day

20121216-214848.jpg

hur fick du din blogg att bi .se? Det är nått man köper

Vad heter du på instagram? Realmisslisibell

Har du gosupermodel? nepp

Vad har du för iPhone? Är det en 4s en 5 eller en 4? iPhone 4

Örhängen eller inte? Örhängen

vem är din idol? Jag har ingen, försöker vara min egen idol

varför vill du inte säga din kik men ger ut ditt nr ? För på KIK blir jag spammad om jag ger ut till 15 000 personer! och mitt mobil nr är ganska självklart att jag inte ger ut

Vad använder du för videokamera.?? Canon HD HF 100

Jag undrar hur du och Hampus träffades? I skolan, gått i samma klass sedan 0:an

Varför är du söt? ^^ haha, jag är född såhär ^^

Kommentera en fråga i kommentarsfältet så kanske den kommer med i nästa Question of the day

Leave a Reply

