Question of the day Lisa

20121214-185027.jpg

Berätta hur du och Juni Carlstoft blev vänner! Jag har först tittat in lite på hennes blogg. Jag kollande om hon hade instagram efter flera månader och då började jag följa henne där. Hon la ut en bild på insta. där det stod Misslisibell följer miig! och jag tyckte det var kul så jag kommenterade och hon frågade om min KIK och sedan efter det blev vi bästa vänner

HAR DU TWiTEER?? neej!

Julafton eller din födelsedag?? båda

Hur ska en kompis vara tycker du? Snäll, hjälpsam, pålitlig

Jag har hört att Juni började sms:a dig och att ni sedan började ha kontakt. Är det så? ja, nu är vi bästa vänner

Hur många syskon har du? 5 st

Vad heter du på kik? kan tyvär inte säga det

GILLAR DU JULEN?? ja!!!!!!

vem hejade du på i x factor? jag kollade inte på det för jag rider under den tiden

Hur är Hilmer och rida? busig

Kommentera en fråga till nästa Question of the day så kanske just din fråga kommer med!

ha en bra dag!

Leave a Reply

